Så kan ditt företag stödja oss

Johanniterhjälpen är en ideell organisation som arbetar för att hjälpa människor i nöd både i Sverige och internationellt. Vi är helt beroende av bidrag från företag och privatpersoner. Genom att bli medlem, donera pengar till Johanniterhjälpen eller bli företagspartner kan ditt företag göra en betydande skillnad i människors liv.

Ditt engagemang bidrar till att vi kan fortsätta med hjälpinsatser i krisområden, dela ut mat till hemlösa, stötta äldre eller att hjärtsäkra publika evenemang.

Vi arbetar utan mellanhänder och alla våra insatser utförs av volontärer. Det gör att vi kan garanterar att varje donerad krona går direkt till hjälpbehövande och gör maximal nytta.

Bli företagsmedlem

Ett företagsmedlemskap kostar 5000 kr per år. Fyll i formuläret nedan så skickas sedan en faktura till dig.

Bli företagspartner

Genom att bli företagspartner med Johanniterhjälpen kan ditt företag engagera sig på en djupare nivå och bidra till långsiktig förändring. Som företagspartner får ni möjlighet att samarbeta med oss i specifika projekt och insatser, vilket ger ett större genomslag och synlighet för ert engagemang.

Kontakt: kansli@johanniterhjalpen.se